Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

က်ေနာ့ blog ထဲက ရွာခ်င္တာေလးေတြရွိရင္

က်ေနာ္ႏွင့္ လီဆြန္းရွင္း

က်ေနာ္ ခုတေလာ 5 Series ကလာတဲ့ လီဆြန္းရွင္းကို ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ သေဘာက်တယ္ဗ်။ သေဘာက်တာကလည္း သူ႕ဇာတ္လမ္းက ေကာင္းသလို ဘာသာျပန္တဲ့သူ ေကာင္းတာလဲ ပါတာေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီဇာတ္လမ္းမွာ က်ေနာ္တို႔ သင္ခန္းစာ ယူစရာ အမ်ားႀကီး ပါတယ္ဗ်။

က်ေနာ္လည္း စိတ္၀င္စားလို႔ ဟိုရွာ ဒီရွာလုပ္ၾကည့္ေတာ့ သူ႕နံမယ္က Yi Sun Shin ဆိုၿပီး အဂၤလိပ္ ၀ီကီမွာ သြားေတြ႕တယ္။
ဒီဇာတ္လမ္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဘာသြားေတြ႕လဲဆိုေတာ့ တိုင္းျပည္ကို ေခါင္းေဆာင္လုပ္တဲ့သူ ညံ့ရင္ ေအာက္က ငယ္သားေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာ္ေတာ္ အခက္ေတြ႕တာပဲဗ်။. ၿပီးေတာ့ ဘုရင္ကို ေဖာ္လံဖားၿပီး ႏိုင္ငံ စစ္ျဖစ္ေနတာေတာင္ ဓါးတစ္ခ်က္ ၀င္မခုတ္တဲ့သူေတြကို ဘုရင္က ယံုတာပဲဗ်။ သူ႕အေပၚ သစၥာရွိၿပီး အေသခံ တိုက္ေနတဲ့ စစ္သူႀကီးကိုက်ေတာ့ သံသယ ၀င္တာလည္း ရွိေသး။
က်ေနာ္တို႔လဲ ျပန္ဆန္းစစ္သင့္ေနပီဗ်။

No comments: