Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

က်ေနာ့ blog ထဲက ရွာခ်င္တာေလးေတြရွိရင္

က်ေနာ္ႏွင့္ တိရစာၦန္မ်ား


က်ေနာ္ ေမ်ာက္တစ္ေကာင္ မဟုတ္ပါ၊ သို႔ေသာ္က်ေနာ္ငယ္ငယ္က အလြန္ေဆာ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အေမက ေမ်ာက္ေလာင္းကေလးဟု ေခၚပါသည္။ က်ေနာ္ စိတ္မဆိုးပါ။ က်ေနာ့ ခ်စ္သူကေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းနီ အၿမဲဆိုးပါသည္။ ခ်စ္သူ၏ ႏႈတ္ခမ္းနီ ဘယ္လို အရသာရွိလဲ က်ေနာ္ မသိပါ။ ထို႔အတူ ႏြားမမ်ားလည္း ႏႈတ္ခမ္းနီ မဆိုးေသာေၾကာင့္ ႏြားမ်ားအေနျဖင့္ ႏႈတ္ခမ္းနီအရသာ ဘယ္လိုရွိမလဲ သိမည္မထင္ပါ။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက က်ေနာ့ကို ႏြားတစ္ေကာင္အျဖစ္ ျမင္ၾကပါသည္။ က်ေနာ္ကေတာ့ ထိုသုိ႔ မထင္ပါ။ က်ေနာ့ ခ်စ္သူဘ၀တြင္ အမွတ္ထင္ထင္ ျဖစ္ရပ္မ်ား သိပ္မရွိခဲ့ပါ။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္ အၿမဲအမွတ္ရေနမည့္ ျဖစ္ရပ္မ်ားစြာ ရွိပါသည္။ က်ေနာ့ခ်စ္သူ စိတ္ဆိုးလွ်င္ အလြန္လွပါသည္။ ငွက္ကေလး တစ္ေကာင္ ကဲ့သို႔ ႏႈတ္ခန္းခၽြန္ေနတတ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ သူမသည္ ငွက္ကေလး တစ္ေကာင္မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ မၾကာမီ က်ေနာ့ေဘးမွ အေ၀းသို႔ ပ်ံသန္း ထြက္ေျပးသြားခဲ့ပါသည္။ သူမ လြတ္ေျမာက္သြားခဲ့တာလား .. . က်ေနာ္ လြတ္ေျမာက္ခဲ့တာလား ေ၀ခြဲ၍ မရေသးပါ။

No comments: