Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

က်ေနာ့ blog ထဲက ရွာခ်င္တာေလးေတြရွိရင္

လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ (၂)

က်ေနာ္တို႔ ႏိုင္ငံမွာလဲ လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ ရွိၾကပါတယ္။ .. ဗုဒၶဘာသာ ႏိုင္ငံဆိုေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မး္ ေနခ်င္ၾကတာ မ်ားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ လူမ်ိဳးရဲ႕ သေဘာကိုက ကိုယ့္ကို ျပႆနာ မေပးရင္ၿပီးေရာ သူမ်ား ကိစၥေတြ သိပ္စိတ္ဝင္စားၾကတာ မဟုတ္ဘူး။
ဒါေပမဲ့ က်ေနာ့သေဘာကေတာ့ လူတစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ရဲ႕ Criteria ကိုၾကည့္ၿပီး သူတို႔လူမ်ိဳး ၊ သူတို႔ႏုိင္ငံရဲ႕ စရိုက္လို႔ ၿခံဳေျပာလို႔ မရဘူးဆိုတာပါ.
က်ေနာ္ အိႏၵိယ သြားရေတာ့ မသြားခင္ကတည္းက ကုလားေတြရဲ႕ ညစ္ပတ္ပံု ၊ ကလိန္ကက်စ္ က်ပံုေတြကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား နားရည္ဝၿပီးမွ သြားတာပါ။ ဒီေတာ့ ဘာပဲေျပာေျပာ ကုလားေတာထဲမွာ အေတာ္ေလး ဂရုစိုက္ ေနျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔ ကလိန္ကက်စ္ က်တာကိုလဲ ထူးၿပီး ခံစားမေနျဖစ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီ ကလိန္ကက်စ္ က်ပါတယ္ ၊ သူမ်ားအေပၚ ေခါင္းပံုျဖတ္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ကုလားေတြထဲမွာေတာင္ လူတစ္ဖက္သားကို ကူညီခ်င္တဲ့ . ဘာမွ မေမွ်ာ္ကိုးပဲ ကူညီတတ္တဲ့ ကုလား ႏွစ္ေယာက္ ၊ သံုးေယာက္ေလာက္ က်ေနာ္ ကိုယ္ေတြ႕ ႀကံဳခဲ့ဖူးပါတယ္။
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သေဘာက်ၾကတဲ့ ယဥ္ေက်း သိမ္ေမြ႕တယ္လို႔ သတ္မွတ္ၾကတဲ့ ကိုရီးယားႏိုင္ငံကို က်ေနာ္ ေရာက္ျဖစ္ျပန္ပါတယ္။ ကိုရီးယားေတြ ကိုယ္ႏႈိက္က သူတို႔လူမ်ိဳးဟာ Very Genuine ျဖစ္ၾကတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ မွန္လဲ မွန္ပါတယ္ .. ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ရိုးသားၿပီး ကူညီခ်င္စိတ္ ရွိၾကပါတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ အားနည္းခ်က္က လူရာခိုင္ႏႈန္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အဂၤလိပ္လို မတတ္ၾကတာပါပဲ .. ။ ဆိုးလ္ၿမိဳ႕ထဲမွာ က်ေနာ္ တစ္ရက္ ေဈးဝယ္ထြက္ျဖစ္ပါတယ္။ ထံုးစံအတိုင္း ဟုိေရွာက္ၾကည့္ ဒီေရွာက္ၾကည့္နဲ႔ေပါ့ .. ။ ဆိုင္တဆိုင္မွာ ဖန္စီပစၥည္း ေတြထဲမွာ က်ေနာ္က ဘာလုပ္တဲ့ပစၥည္းမွန္း မသိလို႔ ေမးၾကည့္မိပါတယ္ .. "What is this" ေပါ့ .. အဲဒီမွာ ဆိုင္ရွင္က က်ေနာ့ကို ျပန္ေျပာတယ္ .. "This is one" တဲ့ . .က်ေနာ္ ထင္တာေတာ့ သူဘိုလို မတတ္လို႔ ျပန္ေျပာတယ္ ထင္လို႔ ရက္စ္ လို႔ ေျပာမိတယ္ဗ် .. ။ အဲဒီမွာ ဆိုင္ရွင္အမႀကီးက က်ေနာ့ကို အေပါက္ဝကို လက္ညွိဳးထိုးၿပီး ကိုရီးယားလို ဘာေတြမွန္းမသိဘူး ေရရြတ္ေတာ့တာပဲ .. က်ေနာ္လဲ တင္းပီး ထြက္လာခဲ့တယ္ .. ေနာက္မွ စဥ္းစားမိတာက သူ႔ပစၥည္းကို က်ေနာ္က ၁ က်ပ္နဲ႔ ေဈးဆစ္တယ္ ထင္သြားလို႔ ေနမွာလို႔ ေတြးမိတယ္ဗ်။
က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာက အဂၤလိပ္စာ တတ္တာ မတတ္တာကို ေျပာတာ မဟုတ္ပါဘူး .။ အဲဒီလို ႀကံဳရတာ ၂ ခါ ၃ ခါ ေလာက္ ရွိပါတယ္။ က်ေနာ္ယံုၾကည္ပါတယ္ ၊ က်ေနာ္တိ႔ုႏိုင္ငံမွာဆို ဘယ္သူမွ အဲလိုလုပ္မွာ မဟုတ္ဘူးလို႔ ။ ဘယ္သူမဆိုဗ်ာ .. ကိုနားမလည္ရင္လဲ ဘာေမးတယ္ဆိုတာ ရွင္းေအာင္ ျပန္ေမးသင့္တာေပါ့ .. ေနာက္ပီး ဒီလို အျပဳအမူမ်ိဳးက ႏုိင္ငံႀကီးသား မပီသဘူးေတာ့ ထင္တာပဲ ..
အဲဒီလိုပါပဲ .. ရိုးသားလွပါတယ္ဆိုတဲ့ လူေတြမွာလဲ အဲလို လူမ်ိဳးေတာ့ ရွိတတ္တာပါပဲ ..
..

No comments: